2010. augusztus 23., hétfő

4. fejezet-Katherine

(Stefan szemszöge)

Amikor indultam volna el, hogy végezzek azzal a k... Katherinnel, Damon hirtelen visszarántott Elena mellé.
-Te, teljesen meghibbantál? Ha most odamész Katherinhez, akkor ez lesz az utolsó perced Elenával.-itt ránéztem könnyes szemű szerelmemre, aki szinte már remegett.
-Sss, Kicsim!-szorosan mellkasomhoz bújt.
-Stefan! Ne menj el! Szeretlek!
-Én is!-csókoltam meg homlokát.
Damon épp indult volna el, de én épp úgy visszarántottam, ahogyan ő is tette.
-Hova mész?
-Hát, mivel te nem vagy képes arra fizikailag, hogy megöld őt, akkor én majd megteszem!
-Egyedül, te se lennél képes erre!-mondta zokogva szerelmem.
-Mi folyik itt?-jött hozzánk Bonnie.
Mindenki csendben volt. Damon kezdte el.
-Itt van Katherine.
-Az meg, hogy lehet?
Miután Damon elmesélte, mindenki síri csendben lett. Már csak arra figyeltünk fel, hogy Elena mereng a nagy messzeségbe, majd apró törékeny teste elernyedt karjaimban és elájult. Mikor felnéztem arra az irányba amerre kedvesem is nézett...megláttam Katherinet., aki vigyorgott, mint a tejbe tök.
Damon amikor elindult Katherine felé, közben csatlakoztak hozzá Lexiék is-akik gondolom mindent hallottak. Megragadták a karjánál fogva és elkezdték toloncolni a garázs felé. Katherine nem  foglalkozott a három "testőrre", végig csak engem és Elenát bámulta. Nagyon idegesítő volt. Legszívesebben lerohantam volna, letéptem volna a fejét és tűzbe dobom. De nem tehettem, Elena testével a karjaimban. Neki most szüksége van rám! Bonnie nem szólt egy szót sem, ő is elindult a többiek felé. 
Elenát felkaroltam és felvittem az emeletre. Lassacskán kezdett már magához térni.
-Mi történt? Hol vannak a többiek?-hirtelen felült majd én óvatosan visszafektettem miközben simogattam orcáját.
-Sss...lent buliznak.
-Nem csak rájuk gondoltam...
-Elvitték Katherinet.
-Hova?
-Elindultak a garázs felé, de utána szerintem levitték őt a pincébe és bezárták.
-Bonnie?
-Jól van. Gondolom ő is ment velük és lenyugtatta Katherinet, hogy könnyebben eltudják vinni.
-Oh. Le akarok menni!
-Pihenned kéne!
-Jól vagyok, Stef! Csak elájultam egy kis időre. Biztos ez is jár a terhességgel, vagy mi...
-Nem hinném, hogy ennyi lenne az egész...
Többet már nem is beszéltünk. Még úgy 10 percet feküdtünk és lementünk, nehogy feltűnést keltsünk a hirtelen eltűnésben.
-Hol voltatok eddig?-kérdezte Caroline Elenától.
-Lepihentem egy kicsit. Megszédültem.
-De jobban vagy, ugye?
-Persze, persze.
-Akkor bulizzunk!-ugrált örömében Car, majd elhúzta Elenát, hogy táncoljanak.
Én addig kihasználtam az alkalmat és lementem a pincébe. A többiek is ott voltak.
-Na?
-A mi kis boszink-mondta Damon egy kis mosolyt őröltetve az arcán-segítségével lehoztuk ide ezt a...khm... és bezártuk. Párszor próbált volna kikecmeregni kezünkből ami sikerült is... de mondom a mi boszink segített. Nélküle nem sikerült volna.-rákacsintott Bonniera- Röviden és tömören ennyi.
-Bántottátok?
-Á, nem. Lexi párszor megtépte és megütötte..-vigyorgott-de ezen kívül nem. 
-Oh, hát ez semmi...-mondtam.
-Mocskos, szemét , rühes korcsok. Hogyha egyszer kijutok ebből a kurva helyről; verbénáktól távolt, akkor...-nem tudta befejezni a szép kis monológját :), mivel Bonnie lassacskán elhallgatatta.
-Köszi.
-Nincs mit. Én se szívesen hallgattam volna végig...-mosolygott.
Valaki jött le a lépcsőn. Ekkor megjelent Matt.
-Ööö hát ti mit csináltok itt a sötétben?-kérdezte zavarodottan.
-Mi csak egy kis piáért jöttünk le...-mondta Damon
-Oh. Ennyien kelletek hozzá?-nevetett.-Na, mindegy. Jó páran titeket keresnek, és csak ezért jöttem le ide.
-Matt...-kezdte Katherine, de gyorsan Bonnie folytatta mielőtt megtudta volna, hogy valaki itt van lent bezárva.
-Ó, Matt. Nincs kedved táncolni? Tudod senkise akar, és már csak te maradtál...
-Én szívesen táncolok veled...-kacérkodott Damon, de erre Bonnie csak mérgesen nézett rá.
-Sajnálom, Bonnie, de Carolinenak már elígérkeztem. Menj csak Damonnal.-Matt is részese a "hozzuk-össze-Bonniet-és-Damont" csapatnak, gondolom akkor ezt is azért csinálta.:)
-Na-csaptam össze tenyerem-akkor menjünk és bulizzunk. 
-És a pia?-érdeklődött Matt.
-Itt van nálam.-mutatotta fel Lexi, majd mindenki elindult fel az emeletre. Damon még egyszer megvizsgálta a zárat, hogy biztos e majd ő is feljött.
Mivel Bonnie nem akart furcsának tűnni Matt előtt, így kénytelen volt táncolni Damonnal. :) De nem úgy tűnt, mint aki bánná a társaságát. Lehúzott néhány felest :), és máris jól érezték magukat együtt. Lehet, hogy még mi nem is kellünk ide? :) Jókat beszélgettek, nevetgéltek, aztán hirtelen felszívódtak.
-Hova lett Bonnie és Damon?-kérdezte szerelmem miközben szemét végig pásztázta a nagy szobában.
-Fogalmam sincs.
-Én láttam őket.-jelentette ki Jeremy-Elindultak a garázs felé, aztán beszálltak a kocsiba és elhúzták a csíkot.
-Mi? Bonnie beszállt EGY kocsiba Damonnal? Az lehetetlen!-mondta Elena.
-Nem, nem, ezt komolyan mondom. Fogalmam sincs mi ütött Bonnieba. És még ő volt Damon ellen...ch...hisz, hogy utálta már, nem igaz?-nevetett.
-De...-mondtuk.
-Na én megyek vár már a barátnőm, Selena!:D
-Oh, hát menj csak öcsi!:D Érezzétek jól magatokat!
-Köszi!-adott egy puszit "nővére" arcájára, majd elviharzott Selenahoz.
Az este további részében mindenki csak táncolt. Éjfél után már kezdett üresedni a ház. 1 órakor már csak Elenával voltunk a házban...Damon és Bonnie sehol.
-Kíváncsi lennék mt csinálhatnak ezek ketten...olyan fura ez az egész, nem gondolod?
-De az... de hát ez van. Szerelemben nincs határ!-megcsókoltam.
-Nincs bizony!:)
Felmentünk a szobába és Elena, mint egy krumplis zsák úgy kidőlt.:) Levettem ruháit, betakartam, majd én is csatlakoztam hozzá miután megnéztem még Katherinet és elnyomott minket az álom...

Megint nagyon sajnáljuk a késést, de nem igazán megy nekünk a saját blogunk mellett...:S
Reméljük tetszett!:)
Puszi
Gini és Noni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése