2010. június 25., péntek

1.fejezet - Meglepetés


Itt az 1. fejezet! Reméljük tetszik! :)
Puszi Gini és Évii
 
(Elena szemszöge)


Már 2 hónapja, hogy minden nyugiban van. Damon még midig Katherine-t akarja visszahozni az „élők közé”.
A barátaim is nagyon jól megvannak. Bonnie a boszorkányoskodásban már nagyon magas szinten van.
Én meg itt fekszem Stefan ágyában és nézem, ahogy alszik. Ő is sokkal nyugodtabb és kipihentebb amióta minden a helyére került. Az elmélkedésemből az zökkentett ki, hogy rohannom kellett a mosdóba, mert hányingerem támadt. Ezek a rosszul létek már gyakorlatilag minden naposak. Úgy kb 2 napja kezdődött.
- Elena, kicsim-hallottam meg Stefan ijedt hangját.
-Stefan, nyugalom nincs semmi baj- nyugtattam amikor elvégeztem dolgomat.
-Ne mond már, minden egyes nap ez van-morogta darabosan. - Most már elkellene menned az orvoshoz. –mondta most már szelíden és féltőn.
-Szeretlek. – dörmögte a fülembe és megölelt.
-Én is szeretlek, és igazad van, ma el fogok menni az orvoshoz. - jelentettem ki.
-Akarod, hogy veled menjekí, - kérdezte.
-Nem, nem kell. – mondtam és egy csókot adtam a szájára, amit persze ő egyből viszonzott.

*

Egy óra múlva már az orvosi rendelőben ültem.

-Miss Gilbert! – szólított fel az asszisztensnő.
Elmondtam minden rosszul létemet töviről-hegyire. Ezek után a Dr. úr vért vett és megultrahangozta a hasamat. Ezt nem értem, ha nem tudnám, hogy nem lehet gyermekem, mert Stefan vámpír akkor azt hinném, hogy terhes vagyok.
-Hát, Miss Gilbert ön kisbabát vár. – mi? De hogy? Ez nem lehet.
-Mi?
-Igen, jól hallotta, ön gyermeket vár, és az 1. hónap 3. hetében van.

Egész úton a kocsiban azon gondolkodtam mit fog szólni Stefan. Mert egy biztos, hogy én örülök és meg fogom szülni ezt a csöppséget. Akaratlanul is a hasamra simítottam a kezem.

Ahogy becsuktam a kocsiajtót, Stefan egyből ott termett előttem.
-Már azt hittem valami aj van, későn érkeztél meg. – aggodalmaskodott és védően átölelt.
-Túl sokan voltak az orvosnál. – mondtam, na és most következik a neheze.
-Na és kiderült, hogy miért vannak rosszul léteid. – kérdezte, közben simogatta az arcom.
-I-igen és… öhm… várandós vagyok. – mondtam ki dadogva.
Stefan keze abba hagyta arcom cirógatását.
-Mi?  Ez nem lehet. – mondta és elkezdett fel alá járkálni, és nagyon gondterhelt lett az arca. Akkor a jelek szerint nem örül neki. Erre a gondolatra felrohantam a szobámba és elkezdtem sírni.
-Elena mi a baj? Légy szíves engedj be! – mondta dörömbölve az ajtót.
-Nem, te nem akarod a gyerekünket! – ordítottam.
-Elena… – jött a hang az ablak felől. Ja, hát igen az ablakot nem zártam be. – Ez nem igaz, hogy nem akarom, csak félek. – mondta kétségbeesetten és leült az ágyra. – Félek, hogy valami bajod esik.
-De nem lesz semmi bajom. – mentem hozzá közelebb és leültem mellé. – Szeretlek – mondtam és megöleltem. – Ő a szerelmünk gyümölcse. – megfogtam a kezét és ráhelyeztem a hasamra.
-Igazad van. – cirógatta meg a hasamat és megcsókolt.
-Most menjünk le valami finomat enni, mert farkas éhesek vagyunk. – simítottam végig a pocakomon.
-Rendben van. – mondta mosolyogva és átölelte derekam.

Miközben leértünk, megérkezett Damon és Katherine. Mi? Katherine?

2 megjegyzés:

  1. Damon és Kathrine?
    Ajaj mi lesz itt?
    Remélem hogy Elena meg a pici jól lesz!
    De a többi szereplövel mi van?
    Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  2. Majd minden ki fog derülni lassacskán...:)

    VálaszTörlés